Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over een bestelling bij Nijhof Webwinkel? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Wij helpen u graag verder, neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 035– 5486111 of email: webinkel@nijhofbaarn.nl
 

Bestellen

  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
    Online bestellingen boven de 50 euro worden voor 2,95 euro thuisbezorgd. Voor bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten 5,95 euro. Kiest u ervoor om de bestelling af te halen bij Nijhof dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

  • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
    U ontvangt een e-mail met Track&Trace code wanneer de bestelling onderweg is. Zo is het pakketje eenvoudig te volgen. Kiest u voor afhalen bij een Post NL servicepunt, dan ontvangt u een sms/e-mail met de tijd van bezorging op deze locatie. Vanaf dat moment kunt u de bestelling daar afhalen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Zolang uw bestelling nog niet onderweg is kan u de bestelling annuleren. Neem direct contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 035– 5486111 of e-mail: webwinkel@nijhofbaarn.nl Als uw bestelling al naar u onderweg is dan kan u de bestelling retour sturen.

Betalen

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    Uw online aankopen kunt u betalen met iDeal. 

Bezorgen 

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Het is mogelijk om uw bestelling op een ander afleveradres binnen Nederland te laten bezorgen.
  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
    Wij bezorgen alleen binnen Nederland. 
  • Kan ik mijn bestelling bij Nijhof ophalen?
    Uiteraard kan u uw  bestelling gratis bij Nijhof ophalen. Ligt de bestelling klaar, dan ontvangt u een e-mail met het bericht dat de bestelling afgehaald kan worden.  

Retourneren

  • Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?
    Wilt u een online bestelling ruilen of retourneren, neem dan contact op met de klantenservice van onze webshop. Deze kunt u bereiken via tel.nr. 035-5486111of e-mail: webwinkel@nijhofbaarn.nl 
  • Moet ik zelf de verzendkosten betalen voor het retourneren?
    Verzendkosten voor het retourneren betaalt u zelf, tenzij anders afgesproken.
  • Worden er nieuwe verzendkosten in rekening gebracht bij het ruilen van een artikel?
    Voor de nieuwe bestelling berekenen we ook kosten voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling, tenzij anders afgesproken. 

  • Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
    Binnen de wettelijk bepaalde termijn van 14 dagen zal het aankoopbedrag terugbetaald of verrekend worden. 

 Voor meer informatie over ruilen en retourneren klik hier

Klacht

  • Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?
    Neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 035– 5486111 of e-mail naar: webwinkel@nijhofbaarn.nl